Story Mory Cik Lala

Tuesday, May 28, 2013

Majlis perkahwinan adik ipar di KL

Majlis akad nikahnya pada hari Jumaat bersamaan 24 Mei 2013 di Masjid At Taqwa TTDI. Majlis resepsi pulak pada hari Sabtu 25 Mei 2013. Tapi ai dan suami tak dapat nak join sebab hari Jumaat lepas majlis akd nikah tu kitaorang terus gerak balik kampung. Hari ahad ada majlis perkahwinan sepupu pulak. Berturut turut pulak majlis akd nikah dan kenduri kali ni. Tu pun nasib baik sepupu nikah pada malam hari sabtu tu. kalau nikah hari Jumaat jugak tak tau la nak pegi yang mana satu.




  




Tarikh Nikah : 24 Mei 2013
Tarikh Sanding : 25 Mei 2013 (Perempuan)
2 Jun 2013 (Lelaki)
 
Adik ipar yang lelaki tu. Yang bongsu ( no. 5). Lepas ni mak mertua ai dah tak payah nak pening pening lagi nak buat persiapan kenduri ni sebab anaknye sume dah kawin. Yang ni la penutupnya. Mudah mudahan kan. Kenduri belah pihak lelaki pulak pada 2.6.2013 ni. Nanti ai upload gambo ye kalau ada. Maklum la, bizi. Entah sempat ambik gambar ke tidak nanti.

~ Selamat Pengantin Baru Hafiz dan Hanani ~


5 comments:

  1. cantik pengantin pompuan tu..tahniah buat mereka.. ;)

    ReplyDelete
  2. Selamat Pengantin Baru buat Hafiz & Hanani...moga kekal bahagian...cantik baju pengantin tu..

    ReplyDelete
  3. cantek lah kazen dia
    tahniah untuk mereka
    :)

    ReplyDelete
  4. coeml je pngantin perempuan :-)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.