Story Mory Cik Lala

Wednesday, May 22, 2013

Terbaik


Terbaik lah gambar ni. Gigih mak dia menganyam tikar tu pastu siap leh baring lagi.
Siap senyum yang tak tahan tu. Cam posing pulak.

19 comments:

  1. hehehe... kat situ gak di baringnya.. kasi test..

    ReplyDelete
  2. fuhhhh..mmg terbaik!
    gigih nak wat camni wooo. hehehe

    ReplyDelete
  3. terbaek makcik... terus leh guna

    ReplyDelete
  4. wah gitewww.... ye akak...saya dulu accounting student di UiTM... ^_^

    ReplyDelete
  5. gigih betul nak buat tmpat landing..terrrbaekkk..

    ReplyDelete
  6. idea yg baik jugak kan...boleh baring2, lepak2 atasnya mcm tikar mengkuang..

    ReplyDelete
  7. Bestnya IL.....tidur atas tu..... Mesti sejukkan

    ReplyDelete
  8. ha kan.. usaha dgn tekun membuahkan hasilnya.. terbaiklah...

    ReplyDelete
  9. Salam kak ana,....sorry baru singgah ,.baru nak online kejap....ni kat mana gambar ni eh? tp mmg terbaik...hehe

    ReplyDelete
  10. cepat je siap tiko...hehe..mcm bess je makcik tu posing..tengah2 laman tu... :)

    ReplyDelete
  11. Hahaha
    Mmg osem la ini makcik
    Terbaekkkkk

    ReplyDelete
  12. hehe..mmg tebaik..pandai dia mengayam..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.