Story Mory Cik Lala

Thursday, May 23, 2013

Mood nak cuti dah



Mood nak wat keje dah ilang. Tinggal mood nak cuti cuti dan balik kampung je. Balik kampung sebab ada sepupu kawin kat kampung. Minggu depan pulak adik ipar kawin kat sini. So minggu ni je la ambik cuti sebab nak balik Perak. Minggu depan tak cuti dah la sebab dekat je.

16 comments:

  1. wahh cuti sakan ke ni.. selmt bercuti la ye... =)

    ReplyDelete
  2. mood tak da rasa..sebab esok en asbeen nk keje..ot sajooo

    ReplyDelete
  3. amboiiii comelnye dia.. :)
    nak balik kg mmg mood entah ke mana2 je.. sbb jasad je kat badan.. hati dah terbang sampai kg dah.. heheheh

    ReplyDelete
  4. Wahhh blk perok yek
    Teman blk segamat hihi
    Btol ke loghatnye cenggitu

    ReplyDelete
  5. selamat bercuti,hehehe moge perjalanan sntiasa dberkati dan selamat ye kak=)

    ReplyDelete
  6. assalam,
    bunda pun nak balik kampung ni..tunggu lepas majlis yassin dan tahlil kumpulan yassin at taqwa tempat bunda ni..

    ReplyDelete
  7. mood cuti2 dah bermula kan Kak??..
    Happy holiday.. drive safety..:)

    ReplyDelete
  8. Mood kalau cuti panjang tak sama mood cuti hari minggu Ana...

    ReplyDelete
  9. assalam,
    sempena cuti sekolah nilah ramai nak buat kenduri bagai...bunda pun nak balek kpg ahad ni...

    ReplyDelete
  10. Betul tu...kalau dah nak cuti memang tak hingin nak buat keje dah...heeh
    Makan nasi minyak tu banyak2...nanti teringat bila dah balik KL!

    ReplyDelete
  11. mai ler jalan jalan ke brunei :)

    ReplyDelete
  12. Selamat bercuti utk Ana sekeluarga dan selamat mengharungi jam sana sini! Take care..

    ReplyDelete
  13. selmaat bercuti kak.. seronok blk kg kan

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.