Story Mory Cik Lala

Wednesday, May 22, 2013

Jom BBQ

Ni lah hasilnya ayam BBQ yang di bakar dengan Pemanggang Ajaib tu. Memang ajaib sungguh. Lebih sedap dari yang dibeli kat kedai tau. Rasa cam nak beli je pemanggang tu lagi satu. Senang, mudah dan cepat. Since hari ahad memang dok mengadap ciken dan lamb BBQ je. tu la sebab pening kepala kut. Sedap sangat sampai kat opis pun leh terbayang bayang tau.


 



8 comments:

  1. sedap nya ayam BBQ tu...
    berangan2 juga nak beli pemanggang ajaib tu tapi belum kesampaian:)

    ReplyDelete
  2. nampak sedap tu kak...akak farah x sempat lagi email akak...sorry...jangan majuk tau...

    ReplyDelete
  3. kita pon nak beli x dpt lg!!

    ReplyDelete
  4. wahh mmg sdp sgt tu.. sampai terbayang2 kat opis..nmpk mcm ayam goreng eh..

    ReplyDelete
  5. kak, pemanggang ajaib ni x payah guna minyak ya?

    ReplyDelete
  6. sah ajaibnya...terus siap je ayam tu...

    ReplyDelete
  7. Mmg senang dan cepat gune pemanggang ajaib tu kann
    Sy pon skrg selaku dh ber'lamb' chop haha

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.