Story Mory Cik Lala

Sunday, May 12, 2013

Sejenak di...

Cer teka gambar ni di ambil kat mana







10 comments:

  1. cantik pulak patung dayak tu..ekekke

    ReplyDelete
  2. Owh ye...cantik blog cik Lala...

    ReplyDelete
  3. hmmm.....kedai candy kat klcc kot...:-)

    ReplyDelete
  4. kat mana kedai ni.. unik plak tgk...hihi

    ReplyDelete
  5. kedai cekelat ke heh? siap ada red indian
    tp yg last tu RV sy sukeee
    aduii sedapnya nengok

    ReplyDelete
  6. Alamak, tak tau kat mana..

    tp tengok cup cakes macam sedap ;D

    ReplyDelete
  7. Umi Qi tauuu....kt Candylicious KLCC kan kak lala? Ju selalu pi sna tempek muka Qi kt cekelat2 tuh hahahha suka nak buli Qi wpun tahu dia xleh mamam lg hahahha best tgk pose anak2 akak...ceriaaaa!

    ReplyDelete
  8. Dah agak dah kat Candylicious tu...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.