Story Mory Cik Lala

Thursday, May 9, 2013

Minggu yang bizi

Owh saya terlalu bizi minggu ini dan minggu depan. Hari ni ada meeting. Hari rabu depan pulak ada Board of Directors' meeting. Nak cek dan compile paper lagi. Minit meeting pagi tadi pun tak buat lagi. Ni baru je nak rehat kejap lepas cek sebahagian daripada meeting paper untuk BOD meeting rabu depan. Sampai naik rabun mata ni dok mengadap komputer je.

Owh owh owh...bizinya saya. Nak jenjalan ke rumah kengkawan pun tak sompek. Nanti saya singgah ye.

Jaga diri tau semua.

Bye.









8 comments:

  1. biasalah.. ada ketika bila terlalu sibuk, sampai rutin harian pun turut berubah..
    settlekan satu2 dulu.. ;)

    ReplyDelete
  2. take care kakak sayang... nanti dah settle baru jalan2 ek...

    ReplyDelete
  3. wahhhhh busy sungguh tu...tak per...selesaikan dulu semua2 tu..bila dh selesai baru aman nak BW

    ReplyDelete
  4. Semoga di mudahkan urusan akak.
    Insyallah nanti Allah buka jalan.

    ReplyDelete
  5. Ish teruknya gambo yang las tu... tak sanggup ai tengok .. he he

    ReplyDelete
  6. selamat m-yettlekan kerja2 ya...
    lya pon msih dlm ke-bzian.. cari2 ruang nk bw ni

    ReplyDelete
  7. wahhh bz sungguh tu.. take care too ye ibu lala... =)

    ReplyDelete
  8. tgk pic last tu mmg bz ya amattt!!! hihi

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.