Story Mory Cik Lala

Sunday, June 22, 2014

Sticky shop


Hajat hati nak cari barang mak. Tapi anak yang dapat. Cik kak yang sulung ni demam la pulak. Kena la balik cepat sebab dah tak larat nak jalan tu. Muka pun monyok je.

Gula gula ni dia yang request sebab dia kata cikgu dia pernah bagi gula gula ni. Sedap sangat tapi tak tau cikgu tu beli kat mana. Tadi nampak kat The Garden terus nak beli.

3 comments:

  1. geram nya! mashmallow ke gula2 tu..sedap!

    ReplyDelete
  2. boleh tahan mahai gk harganyer... sedap ke kak rasanyer... jakun nih dana tak penah jumpa

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.