Story Mory Cik Lala

Monday, June 9, 2014

Sikecik request nak tido rumah opah

Malam ni sume anak anak tido kat rumah opah. Yang besar dua orang tu memang dah tido sana sejak mula cuti sekolah lagi. Malam ni sikecik pulak request nak tido sana. Cekali je katanya. Ecok ayik balik la. Kesian pulak saya dengar. Rela dalam terpaksa saya lepaskan si kecik tu tido sana. Moga moga anak anak saya dilindungi Allah selalu. Selamat malam kakak. Selamat malam intan payung. Selamat malam adik.

7 comments:

  1. Semoga selamat semuanya... aamiin

    ReplyDelete
  2. alo.lo..lo..nak tido umah opah ye?? hehe.. kita yg kat rumah lah plak sunyi kan kak..:)

    ReplyDelete
  3. kan? sama ngan anak Ayu, bukan main suka lagi kalu dpt tido rumah nenek..padahal.hari2 nenek yg jaga pun.

    ReplyDelete
  4. tinggal la akak dgn suami ye :)
    adik boring kot yang lain xda dirumah.


    *akak, sy pergi dgn cik abe.

    ReplyDelete
  5. Ramai kot org rumah opah depa.. tue yg semua nk berkumpul kt sana.. =D

    ReplyDelete
  6. Ramai kot org rumah opah depa.. tue yg semua nk berkumpul kt sana.. =D

    ReplyDelete
  7. anak kecik sy suka req nak g uma nenek..tp klo soh tido uma nenek, mama dia xtido dia xnak...sbb ada benda kat mama dia yg dia xakan boleh tido klo mama dia xder kat sebelah dia nnt..hihi

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.