Story Mory Cik Lala

Thursday, June 26, 2014

Bila sikecik dah balik rumah

Pagi tadi saya dah hantar Danial balik rumah
Kakak tinggal sorang sorang jap kat hospital
Sunyi la ibu kat sini
Tak de orang nak bergaduh dengan ibu
Nak loyar buruk dengan ibu
Kalau tak tu ada je mulut dia pot pet pot pet
Dah dua hari di tak sekolah
Dia kata tak rugi pun dia tak pi sekolah
Sebab boleh duduk kat hospital dengan ibu
Duduk dengan ibu lagi best
Apa yang bestnya dik dok kat hospital ni
Ibu pun nak demam tak demam dah ni
Sakit kepala sakit pinggang dan sakit satu badan
Nasib baik masuk hospital swasta
Boleh jugak assume ala ala masuk hotel gitu

3 comments:

  1. as salam ana...lama saya tak mai jenguk sni..harapnya ana sihat2 aje ye..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.