Story Mory Cik Lala

Friday, June 27, 2014

Bye bye Columbia


Lemah tak bermaya masa hari Selasa 24.6 2014 yang lalu.


Jenuh dok request kat Doktor nak balik hari ni. Akhirnya dapat jugak. Alhamdulillah puteri saya dah sihat. Esok boleh layan citer Transformers. Terima kasih kepada kawan kawan yang mendoakan kesihatan anak saya.

Note :
Doktor discaj pukul 3 petang tapi pukul 6.30 petang masih di sini. Lamanya nak settle bil. Entah berapa la kena bayar nanti. Dah nak malam ni. Nasib la esok cuti. Boleh rehat sebelum masuk keje.

5 comments:

  1. alhamdulillah kak semua dah baik..
    anak sakit macm kita juga sakitkan?

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah.smga kakak terus sihat.aamiin.
    lama juga ye

    ReplyDelete
  3. proses nak discaj mmg ambil masa...kalau guna insurance lagi kejong

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah....Columbia pun kene tunggu lama jugak ke...ingatkan hosp kerajaan je camtu...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.