Story Mory Cik Lala

Thursday, June 26, 2014

Si kecik



Sunyi pulak ibu bila sikecik ni dah balik rumah. Gambar kat atas tu adalah gambar semalam. Kekenyangan lepas makan macam macam. Lepas tu sibuk nak pakai stokin sebab sejuk.

7 comments:

  1. alololo.. saya pun bila rindu anak mesti tgk gambo2 hihi...

    ReplyDelete
  2. suke tgk anak2 tidoq kan...tak da secalit dosa

    ReplyDelete
  3. aaaa comel
    sm dgn yumida
    klo cuaca sejuk n dingin sure sarung pakai stoking
    rs lbh selesa

    ReplyDelete
  4. alahai sikecik pakai stokin...comelnye! mcm dlm pantang plak...nak tmnkn auntie berpantang ke...mai la...;)

    ReplyDelete
  5. kenapa ibu lala kat spital? sapa sakit?

    ReplyDelete
  6. suke plak dia teman kakak ek..nak merasa temankan pesakit kot, biase dia pesakitnya

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.