Story Mory Cik Lala

Tuesday, June 24, 2014

Akhirnya warded


Kena tahan wad sebab ada kuman dalam darah. Si kecik tu pun sibuk jugak nak ikut. Tumpang sekaki tido atas katil kakak. Kat sini dapat satu katil je. Kalau kat pusrawi anak dapat satu katil mak pun dapat satu katil. Ada sofa bed lagi. Selalunya saya bawa karpet yang ringan tu. Boleh tido atas karpet je dengan si kecik ni. Tapi kali ni lupa nak bawak. Dah lama tak masuk hospital kan. Lagipun dapat bilik yang 2 bedded. Yang single bed takde kosong. So space tu agak sempit.

Mohon kawan kawan doakan Nabila cepat sembuh. Kesian tengok dia asik sakit kepala dan muntah. Tido pun terganggu.

7 comments:

  1. Tumpang simpati kak...semoga anak akak cepat sembuh yer..

    ReplyDelete
  2. laaa sian kakak...moga kakak cepat sembuh k...

    ReplyDelete
  3. in shaa Allah nabila cpt sembuh...byk kan berdoa ye kak...

    ReplyDelete
  4. moga cepat sembuh..dah nak puasa ni kena plak yer kak..

    ReplyDelete
  5. alahai sian nyer kak... moga spt sembuh ye nabila...

    ReplyDelete
  6. Moga cepat sembuh ye sayang....rajin2 makan ubat...

    ReplyDelete
  7. semoga nabilah cepat sembuh aamiin
    blh tahu mcm mana blh terkena ni kak..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.