Story Mory Cik Lala

Tuesday, June 3, 2014

Jom tengok wayang


Harga tiket hari sabtu sesi pagi

Harga tiket hari sabtu sesi petang

Jom bawak anak anak pegi tengok wayang. Citer ni akan keluar pada 12 June 2014 ni. Tapi saya ada kemusykilan. Memang harga tiket hari minggu lain lain harga ke untuk pagi dan petang?

Nampak citer ni macam best je. Danial mesti suke.

8 comments:

  1. mmg best citer ni.. insyallah nk bwk asya tgk ni..
    tp sblum tgk y ni, mestio tgk how to train your dragon part 1.. bru leh faham.. mmg best citer ni

    ReplyDelete
  2. pg mmg murah..ptg peak hour mmg mhl

    ReplyDelete
  3. menarik je tu....x pasti la plak bab harga tu...dah lama x bawak anak2 tengok wayang

    ReplyDelete
  4. Jarang tengok movie...kalau bawak anak2 kecil ni pasti seronoklah diorang kan...
    Tambah pulak musim cuti sekolah ni...cerita tu pun sesuai sangat untuk famili...

    ReplyDelete
  5. Dh lama xtgk wayang kak...citer nih mcm best je...

    ReplyDelete
  6. lama dh tak tgk wayang kak..hihi
    rasanya last tgk citer semerah cinta stiletto..

    ReplyDelete
  7. harga memang beza kak..pagi lagi best kot..murah pon murah..heheee

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.