Story Mory Cik Lala

Friday, June 27, 2014

Lepak kat cafe


Bosn asyik terperap dalam bilik je. Moh la turun lepak lepak kat bawah. Dah hari ke 4 kat sini. Tak tau bila boleh balik lagi. Cik kak ni demam lagi pagi tadi 37.8. Tapi doktor kata dun worry sebab just 37.8. Pukul 12 nanti masuk antibiotik lepas tu tengok macam mana. Kalau boleh balik doktor akan bagi balik.

Note: 
Pagi tadi pukul 6.30 pagi doktor dah datang review patient. Melompat saya turun katil. Dengan baru bangun tidonye. Dengan tak basuh mukanya dan gosok gigi bagai. Bikin malu saje.

Boleh tak nak mintak dengan doktor nak keluar jalan jalan? Bosan la terperap je kat sini.

3 comments:

  1. tak baik2 lagi dia ek..siyannn
    takpe la sabar..mujur dah besar tak berkerenah
    doktor saje nak terjah awak tu cik ana, kelam kabut kann hihi

    ReplyDelete
  2. hihi.awalnya doktor dtg ye. terkezut ibu lala kn.. dok spital lelama mmg bosan

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.