Story Mory Cik Lala

Tuesday, June 17, 2014

Bila si kecik pandai bershopping


Asalnya dia request nak pisang dengan susu kotak cap lembu je. Bila dah masuk NSK tu macam macam pulak yang dia nak. Budak kecik ni memang rambang mata. Kalau boleh sume dia nak.

10 comments:

  1. amboi banyaknya adik request hehe

    ReplyDelete
  2. Ni br kecik..sok2 klu dah besar..mau rabak dompet mama...hehehe

    ReplyDelete
  3. hehehhe alah selallu asik maknyer je yg supink dia nk jugak sesekali rambang mata memilih

    ReplyDelete
  4. Hehe...banyaknya dia request.....betul ke budak kecik yg request bukan mak budak ?

    ReplyDelete
  5. Wahhh sakan adikk, ini kalau ibu bagi duit suh beli sendiri 10 hengget x cukup ni..kena bagi credit card haha

    ReplyDelete
  6. hihi.normal la tu kak :)

    psstt: saya ngurut kat kedah yg tu kak.bidan kg.

    kalau kat brickfield pon ada.oku penglihatan la.tp sedap juga satu bdn.dia byk main kat tapak kaki yg tu.

    ReplyDelete
  7. budak2 gitu lah...aliya yg 4 tahun ni dah mula pandai pilih barang bile pg kedai...klu duk dlm troli tu ade je dia sambar barang2 kat tepi tu masukkan dlm troli...tp kena kawal jgk takot terovwr budget...kdg2 PC letak balik brg yg dia ambil tu syp2...haha (mcm jht sikit buat gitu tp tu lah...klu ikut selera dia mcm2 dia nak tp bl sampai umah kdg dia ignore je brg yg dah dibeli tu)

    ReplyDelete
  8. ambek ajaaaa...mak bayauuuu!! haha

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.