Story Mory Cik Lala

Saturday, November 30, 2013

Sarung bantal baru

 
 
 
 
Pagi tadi baru beli kain banana ni
Celik celik mata dari tido adik tanya kenapa ibu tak buat lagi sarung bantal banana adik tu. Terpaksa la malam malam jugak ibu godek mesin jahit nak buat sarung bantal adik. Nak bubuh renda renda nanti nampak cam bantal girl pulak kan. Buat yang sempoi je la. Janji adik suke kan. Kaler ijau tu pun adik yang pilih. Ada kaler biru dan pink jugak.

5 comments:

  1. minion plus green = favorite fae kekeke

    ReplyDelete
  2. Nasib baik mak pandai jahit..kejap je jadi.kalau acik lama jugak nak siap tu

    ReplyDelete
  3. amboiii ... mmg giler banana dah skng kan... comel....

    ReplyDelete
  4. Hheeee, demi adik Ibu sanggup siapkan bantal banana :D

    ReplyDelete
  5. wowwwwwwwwww...jahit sendiri tu...kita x reti....:((

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.