Story Mory Cik Lala

Friday, November 8, 2013

Sana sini Musim demam

Anak saya yang dua dua orang tu demam
Suhu masing masing 39 darjah
Dah masuk ubat bontot 25mg masing masing
Tapi lepas 4 jam demam balik dengan suhu yang tinggi
Aduhai
Susahnya hati saya yang berada kat opis ni
Rasa tak sabar nak balik rumah
Nasib la esok dan ahad cuti

9 comments:

  1. ish tinggi tu...bila anak demam...mak2 mmg la susah hati..moga diaorg cepat sembuh

    ReplyDelete
  2. Kena tengk betul-betul Ana. Bawa klinik sebab sekarang kalau demam panas tinggi dan tak kebah dah dipesan kena refer hospital sebab sedang musim denggi sekarang ni. Tapi tak tahulah tempat Ana. Kalau tempat kakak macam itulah sekarang..

    ReplyDelete
  3. Moga kedua-dua nak Cik Lala cepat kebah daripada demam mereka. Memang susah hati kita kalau anak-anak ni jatuh sakit. Serba serbi jadi tak kena. Apalagi kalau tak berada di depan mata.

    ReplyDelete
  4. alahaiii siyanye..skrg mmg musim le cik ana
    bos kite pon satu family kena pe ke nama ntah viral fever..gitu la kot
    kt umah sape jaga mereka?
    awak pon jaga diri cik ana, kot jangkit kang lg susah ati seisi umah

    ReplyDelete
  5. moga cepat sembuh anak2 kak ana....

    ReplyDelete
  6. risau kan kalu anak2 dmm suhu panas bkn main.... mintak2 dua2 tuh cpt sembuh yek

    ReplyDelete
  7. moga cepat sembuh.. kena refer doktor la ana. hopefully semua ok

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.