Story Mory Cik Lala

Thursday, November 7, 2013

Rindu kat budak nih

Rindu kat budak nih
Hari hari tanya ibu balik keje cepat ke lambat
Budak yang dah nak masuk tadika tahun depan
Budak yang selalu pot pet pot pet
Yang tak henti henti bercakap
Sampai ibu pun tak larat nak layan

13 comments:

  1. trumpet tu memang tak hilang lagi ek kak?

    ReplyDelete
  2. Memang rindu sesangat kan? Masa pantas berlalu nengok2 dah besar je jadi luangkanlah masa yg lebih dgn anak2.

    ReplyDelete
  3. lebih baik dia petah berckp dari diam kan.. sbb kalo diam mcm lain plak..sunyi jer..

    ReplyDelete
  4. Petah betul anak ibu ye...bgus punya ibu suka melayan kerenah anak2...akak sihat? lama x dgr kbr berita kak lala :)

    ReplyDelete
  5. sama la kite, keja pon tingat anak..
    adik taon depan 5 taon ke nam ek
    anak kite pon plan nk anta tadika..

    ReplyDelete
  6. ololo...layan boboiboy ke tu?hihi....

    ReplyDelete
  7. Dia nk bermanja dgn ibu dia la.. xnk kasi ibu g kerja..ragam anak2 mcm tue la kan..hehehe

    ReplyDelete
  8. seronok bila kita bersama anak comel macam ni, buat hati kita gembira.

    ReplyDelete
  9. anak akk nak masuk sekolah dah? nanti bolehlah dia pot pet dgn kawan baru dia ..huhuhu :p

    ReplyDelete
  10. Budak yg pot pet pot pet tu biasanya cerdik..

    ReplyDelete
  11. isap puting lagi...hehehe..mesti dia nk suruh ibu dia balik cepat..

    ReplyDelete
  12. bila pot pet rasa rimas pulak...bila diam jer..rasa rindu pulak...ohhh anak2!!

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.