Story Mory Cik Lala

Thursday, November 28, 2013

Avon

 
Sejak avon yang dekat dengan rumah ni dah berpindah
Susah sangat nak beli barang avon ni
Katalog pun dah tak dapat sekarang ni
Sedih betul

Ada tak kawan kawan yang suka beli barang avon ni
Macam saya
Hi hi hi 

Ni pun kirim kat kawan
Nasib baik dia boleh belikan guna id saya
So nampak aktiflah membership

Gambar : Purse Concentrate Eternal Magic dengan eyeshadow

8 comments:

  1. Kerlasss barangan sis...lama dah Umi qi x beli barang kt avon sis...mama julia je rajin pi avon nih...suka minyak wangi avon wangiiii :)

    ReplyDelete
  2. selalu jugak beli barangan avon..
    dulu suka perfume dia... pakaian dalaman dia pon ok..

    ReplyDelete
  3. eyeshadow ke yg mcm pencil tu kak... cantik...

    ReplyDelete
  4. sya pun suka Avon ni kak..
    suka minyak wangi nya Women of art :)

    ReplyDelete
  5. sy pulak tiap kali pindah tiap kali tu la kena tukar alamat.huhu

    ReplyDelete
  6. deqla pun suka order brg avon.. cuma sekrg dah lama x order.. huhuhu...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.