Story Mory Cik Lala

Sunday, November 17, 2013

Berturut turut shopping



Dua hari berturut turut shopping
Semalam si kakak dapat henbeg dengan skirt
Adik dapat 2 pedang ninja rurtle
Danish dapat mainan jugak

Hari ni shopping dengan ayah pulak
Kakak dapat kasut
Adik dapat drum
Abang ngah dapat skuter

Abang ngah dapat skuter sebab ayah dah janji dengan dia nak beli skuter
Sebab abang ngah cemerlang dalam exam akhir tahun
Nak tak nak kena la belikan jugak
Kalau tidak puting beliung nanti
kalau boleh saya tak nak la ajar anak anak saya shopping sangat
membazir je
tapi ntah bila la nak jadi kenyataan tu
masa saya kecik kecik dulu takde lah kaki shopping pun
ye lah mak tak keje
ayah pun tak de
tak de orang nak bagi duit untuk shopping
pakai la apa yang ada
tapi budak budak sekarang ni shopping
mengalahkan orang yang dah keja



5 comments:

  1. comel la kasut dia..agak2 muat kot ngan kaki deqla yg kecik ni..haha

    ReplyDelete
  2. hamboiii anak dare dpt kasut ngan henbag...kelassss haha
    tp bdk2 sekarang mmg kaki melaram kann, mak dia pon x advanced camgitu

    ReplyDelete
  3. rewards kat bdk2...mak bangga, anak gembira...

    ReplyDelete
  4. Wah....last sekali mama mesti dapat jugak ni....tungguuuu

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.