Story Mory Cik Lala

Tuesday, November 26, 2013

Adik owh adik

Semalam tak pegi tusyen. Mana taknya masuk kete je dah lena. Terpaksa ibu patah balik rumah.

11 comments:

  1. aihhh.. tangan dok pegang apa tu.?? kuikuikui...

    ReplyDelete
  2. salam kak ana...kesian adik..letih..kita yg dewasa ni pon penat juga...tambah dak kecik ...hehehe

    ReplyDelete
  3. pandai adik ek... stragetik takmo pg tusyen

    ReplyDelete
  4. Sian adik.letih ya,sampai tertido dlm keta.

    ReplyDelete
  5. hamboii posing...
    kt ciket cepi ke tu? burn la kelas membaca adik mlm tu ekk
    letih sgt lah tu

    ReplyDelete
  6. kesiannya dia...kepenatan lah tu kan sis...

    ReplyDelete
  7. kena upah makan sedap2 dulu tu hehehe!

    ReplyDelete
  8. alahai..mestikeletihan ni..tu ts tttdo

    ReplyDelete
  9. huhuhu.. kesian pulak yer kalo kejutkan dia yg tgh terlena tu....

    ReplyDelete
  10. cermin mata sampai dua..nak pakai mana satu tuu?

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.