Story Mory Cik Lala

Thursday, November 21, 2013

Kalau hari hari fengsan

Nasib baik esok jumaat. Kalau hari hari fengsan. Mana taknya balik keje sampai rumah dah pukul 7. 7:45 dah nak hantar adik pi tusyen. Habis tusyen pukul 9:30. Japgi balik tusyen ada pulak yang nak makan. Sampai rumah dalam pukul 10:30. Time bila pulak nak sidai baju tu. Takot la nak sidai baju tengah tengah malam.


Time cuti sekolah ni sangat packed sebab adik tusyen. Kalau tak cuti sekolah pun packed jugak. Tapi tak la sepacked time cuti sekolah.

9 comments:

  1. memang lintang pukang dibuatnya kan..? tapi insyaallah boleh tu.. chaiyukk chaiyukk..!

    ReplyDelete
  2. besar ganjaran tu kak... moga trs bertahan yer kak...

    ReplyDelete
  3. xpenat ke kakkk? dok kl sampai umah dah kol bpe? adehhhh...xsanggup nak hadapinya lagi...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.