Story Mory Cik Lala

Monday, November 11, 2013

Hari isnin yang hujan

Ada orang kata kalau demam tak boleh makan mee bihun kuetiaw dan yang sewaktu dengannya
Kalau makan benda benda ni
Kalau dah baik demam nanti demam balik

Macam macam hal pagi ni
Hujan dari pukul 6:30 pagi tadi lebat sangat
Kalau bawak kete sure jalan jem gilos
Mesti jugak ramai yang lambat masuk opis kan

Sorang hero saya tu pagi tadi tak boleh nak bangun
Sakit kaki katanya
Memang dari semalam dia kata sakit kaki
Tapi lepas tu boleh dah la jalan
Sakit sikit sikit lagi kut
Tapi pagi tadi tak leh nak bangun pulak

Hero yang sorang lagi tu demam balik
Semalam dah ok
Pagi ni cek suhu demam balik
Kalau sampai tengah hari ni tak baik jugak
Ke hospital la jawapnya

Ya Allah...permudahkan lah urusan ku hari ini
Sembuhkan lah anak anak ku
Bagi la mereka sihat seperti sediakala

7 comments:

  1. dugaan di pagi isnin yang hujan ni kan...sabar la ye kak..moga semua di permudahkan

    ReplyDelete
  2. Kalau hujan mau syok tarik selimut.. :)

    Nak tempuh jem sure malas, so ada alasan masuk opis lambat ;D

    ReplyDelete
  3. Tak senang hati kalau begitu gayanya Ana. Moga cepat sembuh..

    ReplyDelete
  4. hai kak...da musim hujan skrg..kene hati2 ye kak..semoga anak akak semua cepat sembuh ye

    ReplyDelete
  5. yup.. pagi isnin mmg hujan..tp deqla cuti.. syok tdo.. haha

    ReplyDelete
  6. alahaiii memcm hal ek
    sabar yek cik ana...mudah-mudahan dipermudahkan seala urusan awak

    tp psl mkn mee, bihun, kuehteow yg buat demam blk tu, x first taim sy dgr

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.