Story Mory Cik Lala

Thursday, October 24, 2013

Suka sangat wafer ni

Danial suka sangat wafer ni
Hari hari kirim beli
Maknye pun sekali beli 3/4 bungkus
Buat stok kat rumah

11 comments:

  1. Memang sedap pon.. nak2 kalau pagi pergi ofis tak sempat nak breakfast. Ni lah jawapan dia.

    ReplyDelete
  2. ohhh kite x suke sgt nih
    tp butterscot tu sukeeeee
    Buh peanut pon best mkn ngan waffer ni kan

    ReplyDelete
  3. Aina pernah sekali je beli...agaknya kalau kita panaskan lagi sedap kot.

    ReplyDelete
  4. SEDAP...NANI PUN SUKA .. TAPI NANI LG SUKA YG KAT GIANT KER TESCO KER YG BOLEH LETAK 2 PERISA TU..

    ReplyDelete
  5. tak sempat bt stok...habis hr tu jugak kalau kami...hahah

    ReplyDelete
  6. singgah & mohon doakan kesembuhan Adik yer

    ReplyDelete
  7. ehehhe.. teringat pulak pesan makcik cikda dia kata "kalau suka makan roti nanti boleh jadi tinggi.." tapi cikda dah terlambat .. makan banyak mana pun tak boleh tinggi dah... selamat berhujung minggu ana.. :)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.