Story Mory Cik Lala

Monday, October 7, 2013

Lemah semangat

Badan danial ni agak lemah. Pantang pegi tempat yang dia tak boleh pegi baliknya mesti demam.

Semalam dia pegi main layang layang kat taman layang layang kepong dengan pak tih dia. Hari ni dah demam. Mula la ibu susah hati nak keje. Ibu tak suka kalau adik selalu demam, selalu makan ubat.

Tak tau la nak buat macam mana. Mungkin kena buat tetegur kut dengan opah. Dan mungkin jugak kena bagi mandi dengan air penawar. Harap harap danial cepat la sembuh.

7 comments:

  1. buat kan air la kak..sian lak asyik x sihat aja...

    ReplyDelete
  2. carikan ustaz yg pandai pulihkan semangat dia..susah jgk kan klu byk tempat yg dia x boleh pergi..

    ReplyDelete
  3. demam lg ke adik? laaa kesian
    ce try bwk pi jumpe ustaz2 amik penawar, manele tahu kann..
    kt area gombak sana ada Darul Rukyah tu..macam OK jugak

    ReplyDelete
  4. doakan yg terbaik buat danial yer. sian dier !

    ReplyDelete
  5. semoga danial cepat sembuh ya..kesian dia

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.