Story Mory Cik Lala

Monday, October 28, 2013

Congkak dan buku cerita







Kakak shopping congkak
Adik pulak shopping buku cerita
Yang si kakak dok ajak ibu main congkak
Yang si adik pulak dok suruh ibu bacakan buku cerita
Elok lah tu

Ibu kan segala galanya

15 comments:

  1. Rumah kakak pun ada congkak ini Ana tapi buah dia satu warna putih-putih kelabu aje. Tempat dia sama warna-warni yg boleh cantum-cantum samalah dgn gambar tu..

    ReplyDelete
  2. best tgk congkak tu..dah lama tak main congkak ni

    ReplyDelete
  3. ehh congkak ada kaler pulak.. tp lagi best congkak yg dulu2 kan.. klasik gitu...

    ReplyDelete
  4. Sebalah tangan main congkak mata pulak tengok buku. Letih tapi seronok dapat layan anak2.

    ReplyDelete
  5. eeee congkak..sy suke main congkak

    ReplyDelete
  6. cantiknya congkak tu .. hehehe... =) minat pulak tengok...

    ReplyDelete
  7. congkak zmn skrg sume plastik... rindu nk main congkak ngn guli... syok bunyi dia tuh

    ReplyDelete
  8. dulu fae suka main congkak. sekarang dah lupa camne nak main haha.

    ReplyDelete
  9. waa... congkak generasi skarang dh kalerful ye.. dh x guna guli....

    ReplyDelete
  10. cantek la congkak tu, kalepul
    dh lama kite x main congkak
    biase le cik ana, anak2 kan mmg lebihkan ibu..dah ibu je yg rajin melayan kann hee~

    ReplyDelete
  11. kak, beli congkak tu kat mana? anak dara sy sure soh beli jugak kalo dia nampak laa...
    ibu..mak..mama..bonda..mummy..umie...semuanya penting dalam kehidupan anak2 dan apaknya jugak...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.