Story Mory Cik Lala

Sunday, October 6, 2013

Dulu lain sekarang lain

Kalau dulu isi minyak rm50 dah penuh tangki. Sekarang kalau isi rm50 dapat banyak tu je. Tak penuh pun. Kalau nak penuh kena isi rm70. 50 dengan 70 banyak beza tu. Tu belum kira harga barang barang lain lagi.

4 comments:

  1. Setuju..tu la yang acik kena kata tak tau bersykur tu.naik 20 sen je dah bising katanya.
    Yang macamni la yang acik maksudkan

    ReplyDelete
  2. Btul kak sy stuju..dlu ec rm50 pnuh je tgki skang jgn arap

    ReplyDelete
  3. sy isi myk rm80 br penoh..wira jer pon..5/6 hr da kena isik lg...:(

    ReplyDelete
  4. ye la kan... bkn minyak je.. byk lagi brg hrga naik...hukhuk

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.