Story Mory Cik Lala

Monday, December 31, 2012

Sape cuti hari ni jom angkat tangan

Sape cuti hari ni jom angkat tangan. Ai keje lagi hari ni. Hari Rabu baru ai cuti sampai la hari Jumaat. Menguruskan hal sekolah lah katakan. U olls dah habis ke shopping barang barang sekolah. Nak masuk tahun baru ni ai pulak yang nebes. Start sabtu depan anak anak dah mula tusyen. Bermula lah rutin mingguan ku seperti biasa. Time cuti sekolah leh la berehat kan. Time buka sekolah ni macam macam benda nk kena buat. Umo makin meningkat ni cepatnye terasa penatkan.

Published with Blogger-droid v2.0.9

13 comments:

  1. kalau half day canner?..angkat tgn half je..hehehe

    ReplyDelete
  2. x cuti...keje... he he he...kalau ada anak mungkin ler cuti kowt?

    ReplyDelete
  3. nasib baik la anak saya kecik lagi...hehe..kalau tak mesti tengah pening jugak skarang nih

    ReplyDelete
  4. selmat bekerja kak :)
    tak cuti takda ank naik sekolah ;(

    ReplyDelete
  5. Baru balik daripada tempat kerja..
    bestnya orang yang cuti hari ni..cuti byk hari lak tu..

    ReplyDelete
  6. Keje juga... Yalah bila ank2 da mula skolah nie bermulalah rutin harian seperti biasa... :D

    ReplyDelete
  7. salam kenal..kak aya pun cuti hari ni...

    ReplyDelete
  8. sy nanti pun bila ank2 dah sek mesti cam akak tgak agaknya... cuma bezanya, saya xperlu amik cuti.. hihii

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.