Story Mory Cik Lala

Monday, December 17, 2012

Penatnya rasa

Hari ni rasa penat sangat. Sampai opis pagi pagi buta dah cirit birit. Nasib baik dah selamat sampai kat opis. Kalau cirit birit masa kat rumah alamatnya MC la. Dalam dok sakit perut tu pun terpaksa gak buat keje kat luar sebab dah janji dengan orang kan. Nasib baiklah sakit perut tu pagi je. Kalau melarat sampai ke petang tak haru dibuatnya. Buat keje luar tadi pun sampai pukul 4.30 la jugak. Cadangnya nak balik rumah je terus tadi. Tapi disebabkan kawan yang sorang lagi tu nak balik opis, terpaksa la balik opis jugak.

6 comments:

  1. la termkn apa tu...hrp2 dh sembuh lah ye...

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah.. nasib xmelarat sampai seharian kan kak..

    ReplyDelete
  3. kak, cuba kak cek lagi sekali emel..huhhuhu

    ReplyDelete
  4. seksa betul kena cirit birit ni..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.