Story Mory Cik Lala

Tuesday, December 4, 2012

Kehilangan

Baru balik dari cabut gigi ni
Doktor kata gigi palsu boleh menyebabkab gigi gigi lain rosak
Betul ke?
Alamak..cane ni..tadi pun serabut nak pikir
Nak cabut ke tak nak
Doktor pulak cakap camtu
Aduhai
Kalau tak cabut tak tahan nak menanggung kesakitan
Kalau nak buat crowning kena datang klinik minimum 4 kali
Nak buat root canal la bagai
Huh..lambat

8 comments:

  1. Sakit gigi memang betul2 sakit kan kak?..hehe... sy dah pernah kena. tak tidur mlm dibuat nya...
    last2 no choice cabut juga akhirnya..:)

    ReplyDelete
  2. eh yeke.. gigi palsu blh sbb gigi lain rosak.. baru tau..

    ReplyDelete
  3. ngeri betul kalau sebut nama dr gigi nih

    ReplyDelete
  4. sakit gigi mmg merana kann
    belah mana sakitnye tu ana
    sy pon duk ada sebatang
    x cabut2 gak hihi

    ReplyDelete
  5. alahai...kalau kena sakit gigi mesti tak dapat tido kan (tapi alhamdulillah belum pernah sakit gigi lagi...:D)

    ReplyDelete
  6. memg skit kalo skit gigi nih....eh pki gigi palsu leh rosakkan gigi betul erk

    ReplyDelete
  7. hamboii. baik xpayah pakai gigi palsu. hihi

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.