Story Mory Cik Lala

Wednesday, December 5, 2012

Blogwalking terbantut gara gara internet kat opis problem

Salam u olls. Banyak entri yang tak leh nak edit memandangkan internet kat opis ni tak boleh nak buka. Entah kenapa pun tak tahu la. Dari Jumaat lepas internet memang tak leh nak buka. Maybe server problem kut. Nak blogwalking ke rumah kengkawan pun terbantut. Sorry lah ye. Nanti kalau internet dah okey saya terjah ke rumah maing masing ye. Entri ni pun update guna tab je. Tapi tak puas macam kat pc.

4 comments:

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.