Story Mory Cik Lala

Friday, December 21, 2012

Mood dah ke laut

Pagi pagi mood dah ke laut. Semangat nak balik kampung. Last balik kampung pun raya pose hari tu. balik kali ni pulak sepupu nak bertunang. Anak anak dah siap booking nak pegi mandi kat Bukit Merah. Ermmm tengok keadaan lah ye. Kalau tak pent hari isnin tu boleh la mandi manda. Kalau penat mungkin lain kali la kot sebab esoknye 25/12/2012 dah nak balik KL.

5 comments:

  1. Mood da ke laut ye kak? Hehe..saba saba..hehe..

    ReplyDelete
  2. alahai! ciannya dia....mood dah ke laut hihihi....saya tgh free nie...

    ReplyDelete
  3. mesti seronok nk blk kpg kan...semoga perjalanan dipermudahkan pergi dan balik..amin

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.