Story Mory Cik Lala

Thursday, December 27, 2012

Masih di sini

Saya masih berada di opis tika dan saat ini menunggu hujan yang entah bila akan berhenti....Nak rempit pun tak boleh sebab rumah agak jauh. Mau basah kuyup nanti. Esok ada meeting pulak tu. Kang tak pasal pasal ada yang domam.

Published with Blogger-droid v2.0.9

4 comments:

  1. Alahai ciannye...mnungu penuh tabah...hehehe

    ReplyDelete
  2. Sementara kat ofis tu, boleh la tengok-tengok apa yang nak dimeetingkan esok.. eh eh malam ni malam jumaat, takpe ke kat ofis tu malam-malam eeee...

    ReplyDelete
  3. siannya akak, tulah semalam keluar je opis hujan pon turun, samapi gombak elok je cuaca

    ReplyDelete
  4. sma la keadaan kita kalau time hujan

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.