Story Mory Cik Lala

Friday, June 8, 2012

Teka jangan tak teka

Cer teka ni gambar apa?


7 comments:

  1. yg atas tuh jambu cameron highland kan??
    yg bwh tuh apa eh?gula2 kapas kot

    ReplyDelete
  2. gambar yg pertama tu xtau la gmbr apa huhu..

    yg kedua tu urm.. mcam buah..

    ReplyDelete
  3. atas tu x pasti..

    bawah tu jeruk jambu batu kan..sedap sgt makan sejuk2....huhuhu

    ReplyDelete
  4. ala kuih tu js tau...salma ke?..hihi..

    dh tak ingat nama tp js suka mkn debu2 nya tu...^^

    ReplyDelete
  5. Hihi... kakak tekalah juga

    GUAVA/JAMBU BATU YG DIWARNAKAN

    ReplyDelete
  6. apa bende yg kat bawah tu. mcm buah tapi color hijaunya memancar2 hijau. yg kat atas tu selalu makan masa kecik tapi lupa nama.hehe

    ReplyDelete
  7. saya dah pnh mkn 2 2 jenis ni,... yg atas tu nama apa entah.. semang ke saima ke.. xingat dah.. tp femes kat trg ...

    bwh tu jambu batu yg dh ltk pwarna ijau :-)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.