Story Mory Cik Lala

Wednesday, June 13, 2012

Dah dua kali cuba masih tak menjadi

Pening memikirkan
kenapa la cream puff saya tak menjadi
dah dua kali mencuba
tapi still tak berongga kat dalam tu
kepada yang pakar tentang cream puff ni
tolonglah bagi petua



Nampak cantik tapi jadi cam lempeng je
akhirnya saya tak letak inti pun kat dalam tu
intinya dijadikan sebagai pencicah
dimanakah silapnya..

8 comments:

  1. xdapat nak tlg.. serah pada yg pakar menjawab ;-)

    ReplyDelete
  2. wo wo...saya lagi tak pernah buat kak...huhu...

    tak pe, cuba lagi...
    org putih ckp practise make perfect...

    hehe..

    ReplyDelete
  3. saya kan pernah buat gak tp lagi la teruk sbb jadi keras mcm batu...hahaha..ni comey gak nmpk haa...

    ReplyDelete
  4. kena kacau masa mentega tu panas...

    ReplyDelete
  5. Salam ibulala. tengok adunan sebelum bakar tu dah elok jadinya.yg akk buat tak naik dulu sbb bakar hanya api bawah dan 25 min. sepatutnya preheat oven...bakar api atas bawah 30 min. satu lagi kena renjis air b4 bakar,lepas picit jgn tunggu lama2 adunan, terus masukkan dlm oven yg panas. gandum masuk masa panas dan kacau. betul2 sejuk baru campur telur dan pukul dgn mixer seketika.itu yg akk buat....

    ReplyDelete
  6. suka makan, tapi tak reti buat..huhu...

    ReplyDelete
  7. suka makan ni. tp tak reti buat pun.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.