Story Mory Cik Lala

Monday, June 11, 2012

Parah la kalau camni



 Selama 2 hari cuti
Masih tak Berjaya
Nak ceraikan Danial
dengan puting kosongnya
Mengamuk tak ingat
Kalau tak diberi putting tu
Adush
Memang susah kalau anak anak
Dijaga oleh nenek
Yang sayang tak bertempat
Ni lah masalahnya
Dok saja saja tak tido pun
Diberinya puting kosong

3 comments:

  1. hehe..cucu kesayangan nenek tu..buat apa pon xpe.hehe

    ReplyDelete
  2. kang kalau tegur takut nenek kecik ati tapi itulah.. yang susahnya kat ibulah..
    cuba cari menda yang pahit calitkan kat puting dia tak pun amik puting tu buang depan mata dia.. memula memanglah susah tapi bila kita keraskan hati insyaAllah dia mendengar kata..

    ReplyDelete
  3. mmg masalah kalau dh lekat puting ni..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.