Story Mory Cik Lala

Friday, June 29, 2012

Dah lama mengidam baru hari ni dapat

Sape meleleh air liur tengok buah buah kat bawah  ni
sangat sedap
dah lama ai mengidam nak makan buah buahan ni
bila time nak beli orang beratur
tersangat lah panjang
akhirnye telan air liur je

hari ni orang tu jual kat opis ai
ai borong sakan
100gm harganye 2.00 hengget
ada orang kata mahal
mahal ker??






Sangat sedap
puas dapat makan
teringat ingat sampai sekarang

8 comments:

  1. sedapnya..saya plk yg cair air liur tgk buah2 ni..

    ni link fb saya..add la ye..
    https://www.facebook.com/fieda.sweet

    id : fieda salleh

    ReplyDelete
  2. waaaaa.....sdap tu..
    terasa meleleh jugak air liur ni hah

    ReplyDelete
  3. mak aiii...klo sis buat iklan kat tv ni sure laku buah tu..dri sis cakap sy pulak yg mengidam2 mkn buah ni..telan air liur..gulp!

    ReplyDelete
  4. sedapnya sis terliur nihhh.. Hehe

    ReplyDelete
  5. adoiii sy plak yg telan air liur ni...

    tpkan, apa yg bezanya buah2 ni dgn yg lain yer... dkt atas buah tu apa yer..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.