Story Mory Cik Lala

Thursday, June 14, 2012

TF again and again

Sebelum pegi sekolah tengahari tadi
Dah booking awal awal nak makan TF ni
Demi tidak menghampakan ibu pun
bawak la cik kak ni ke TF walau pun
 ibu ni puasa. Dari hari isnin request
 nak makan TF. Tak sempat nak pegi
sebab isnin selasa dan rabu adalah hari mengaji
kalau pegi nanti lambat pulak nak mengaji







Ambik satu cup yang sederhana besar tu je
pastu kongsi dua orang
cik kak tu pun makan tak habis
maka ibunya la yang menghabiskan

1 comment:

  1. besar tu..agak2 mau rm20 lebih kan..sbb selalu tgk kwn2 post entry psl aiskrim ni mahai betul..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.