Story Mory Cik Lala

Tuesday, June 5, 2012

Jom tengok apa yang ku beli kat Avon

Hari Sabtu lepas
dengan baik hati husben temankan pegi Avon
walaupun hanya tunggu dalam kete
anak anak pun ikut sama
tapi semuanya tunggu dalam kete je
takut nak ajak masuk kedai
takut buat kecoh
dan nak beli macam macam
especially anak dare ku itu

Rasa sangat lega
sebab dah dapat every katalog
aku memang peminat setia Avon ni
dari zaman sekolah lagi
tapi yang tak menariknya Avon ni
kalau kita tak beli barang
dalam katalog beberapa keluaran
maka
jangan harap la Avon tu nak hantar katalog lagi
ala ala sentap gitu kan

mencik betul...


Aku beli concealer tu sampai 4 memandangkan murah.
Berat satu concealer tu ialah 4gm dan kalau beli dua hanya RM10.90.
Kalau yang biasa tu beratnya hanya 2gm dan regenye pun dalam RM14/-.

Akibat beg make up yang hilang tu belum dijumpai
maka secara rasminya inilah beg make up baru ku
barang barang yang kat dalam tu
terpaksa la aku beli baru
sebab macam tak de harapan
nak jumpa balik dengan make up yang lama tu

5 comments:

  1. saya suka bra dia.. selesa :)

    ReplyDelete
  2. Kalau akak nak barang Avon dengan harga murah boleh roger MJ :)

    Murah dari beli dekat butik :)

    ReplyDelete
  3. saya masuk juga jadi ahli tp tak beli pun brg..so katalog mmg tak dapat dah..huhu..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.