Story Mory Cik Lala

Sunday, June 3, 2012

Please la go away

Dah hari kedua zafran demam
Bila malam je suhu mencecah 39++
aduhai...
Isnin dah nak keje
Takkan nak cuti lagi kalau demam zafran tak baik
Cuti pun dah tak ada ni
Ayah zafran nak pegi cek up nanti pun nak kena cuti lagi
Kesian zafran
Hilang kelasakkannya sekejap
Dah la kukunya pun dijangkiti kulat
Entah mana datangnya penyakit macam tu
Wahai encik demam
Please la go away
And go forever



2 comments:

  1. eh kenapa camtu eh.. sebab suhu badan terlalu tinggi ke

    sori ye ye bertanya sebab anak2 saya tak pernah kena.so lepas ni blh alert skit

    ReplyDelete
  2. semoga sentiasa sihat la ye anak2 ibu lala..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.