Story Mory Cik Lala

Sunday, June 3, 2012

Cer teka cer teka

Selagi tak dapat
Selagi tu la dituntutnya hari hari
Oleh sebab dah janji nak pegi beli hari ni
Nak tak nak kena la belikan jugak
Dah la demamkan
Nasib baik la rumah aku ni ada banyak kedai borong
Sepapan aku beli benda ni
Baru harganya rm10.90.
Kalau beli satu tu harganya tak lari rm2.00
Sapa terror cuba teka benda apa ni..

3 comments:

  1. oh ni...mcm skateboard kan...kecik jer..anak saya selalu gak beli mende ni..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.