Tuesday, August 27, 2013

Selingan


Sesaje bagi selingan malam malam gini
Selamat malam semua
Jangan lupa basuh kaki dan baca doa tido ye

Note : tengah pikir sok pagi anak anak nak bawak bekal apa

13 comments:

  1. heheheheh.... nk wat camne brek tak mkn yek...

    selamat pagi kak :)

    ReplyDelete
  2. hehe.. brek dok makang??
    suruh dia makang nasi dagang lah ye :p

    ReplyDelete
  3. Bekal kuih raya je kak.. hehehe...

    ReplyDelete
  4. Tak ada break bukan break tak makan Ana hahaha....

    ReplyDelete
  5. hahaha terbaik lah !

    ReplyDelete
  6. hahaha...
    comel jek alasang sebeng die
    mlm td mimpi menu sarapan tak cik ana

    ReplyDelete
  7. Hehee..lawak lah Kak pic ni...:)

    ReplyDelete
  8. hahahaha... org dah mcm bas pulak ada brek2 eh...

    ReplyDelete
  9. 3 kali baca baru pehey! brek dok makang...heheheh

    ReplyDelete
  10. Haha....lawaklah....
    Okje pulak pikir nk buat sarapan apa tuk dak TLBD tu...huhu..payah sangat roti calit kaya jelah..

    ReplyDelete
  11. hahahaha...dah tua2 bangka duk beranak lagi...segang nk bgtau bidan g tu... hehehe

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.