Story Mory Cik Lala

Wednesday, August 21, 2013

Baby



Geram dengan baby 2 ekor ni
Tiap tiap hari balik keje mesti nak kena mengadap dua ekor ni dulu
Makin dah besar makin rasa comel pulak

Tiap tiap malam sebelum tido kena siapkan makanan dia
Potong buah kecik kecik
Letak dalam mangkuk
Ganti air masak dia
Bancuh high protein dia

Sebelum ni ada beli susu Isomil
Tapi ada orang kata tak bagus bagi Isomil ni kat SG
Hu hu hu melayang RM35.90 tau

23 comments:

  1. nampak comey tapi zee penggeli kak..

    ReplyDelete
  2. comeinye baby.. teringin pulak rasa nak bela.. tak susah kan nak jaga??

    ReplyDelete
  3. auww..kalau depan mata saya ,sah2 melompat dah saya ni..saya takut dengan SG..hahah

    ReplyDelete
  4. da geram kan..kena la berkorban...hehhe

    ReplyDelete
  5. salam ibulala
    Mahal tu sis tupai terbangkan?

    ReplyDelete
  6. amboi minum susu mahal ye sg ni, manja sangat tengoknya

    ReplyDelete
  7. Ya Allah.....comelll sungguh la....geram tgk anak2 tecik nih...pandai akak bela ye....nk bela gak ju pun suka...tp asben lak geli huwaaaaa

    ReplyDelete
  8. alahai cumilnyer BB ni....akak dtg umah tau ahad ni yee

    ReplyDelete
  9. eiiiii comelnyaaa.....kalau jalan2 boleh letak atas bahu ni...best best...

    ReplyDelete
  10. suka tengok..tapi takut nak bela

    ReplyDelete
  11. nampak cute jer, tapi nak dekat rasa geli la...

    ReplyDelete
  12. mmg kiu n comel...
    tp lya geli nk pegang kecik2 ni..
    tp klo ank kucing ok je..
    ni y dlm citer madagaskar tu kan..

    ReplyDelete
  13. comelnya baby nie..mahal jgk kan makanan dia...

    ReplyDelete
  14. comelnya..dah lama saya teringin nak bela SG ni....

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.