Story Mory Cik Lala

Sunday, August 4, 2013

Iftar di luar lagi


Dah hujung hujung ramadan ni asik berbuka diluar je
Dah jemu makan kat rumah bila hujung minggu
Tak tahu nak makan apa dah

8 comments:

  1. wah...hujung2 ramadha ni jd malas semacam kan...sm la sy ni..nak ke dapur cukup liat..

    ReplyDelete
  2. Saya dah hujung2 nie mls plak nak iftar kat luar hihihi..
    Selamar hari raya kak.. Maaf zahir dan batin.. :D

    ReplyDelete
  3. Sedapnyaaaaaa..sama la makan di luar selalu..haha

    ReplyDelete
  4. lieya pun dah start gantung kuali sbb mls nak topup barang basah dah nak cuti lame kan...

    **selamat hari raye aidilfitri...mohon ampun maaf zahir dan batin...moga2 kite mendapat keberkatan di syawal yg mulia .....

    hati2 pulang ke kg yeak...

    ReplyDelete
  5. biasa la tu..deqla pun semlm berbuka kat luar.. hihi

    ReplyDelete
  6. Samala kita... :) Kekeringan idea :D

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.