Story Mory Cik Lala

Thursday, August 29, 2013

Ba ba ba...ba ba na na

Sekarang kan musim minion banana ni
Semalan lalu kat satu kedai baby kat prima Sri Gombak tu
Nampak benda ni tergantung gantung kat kedai
Masuk je dalam kedai tu
Rupanya berlambak lambak minion kat dalam tu
Dari baby minion sampai la ke atok minion
Sume ada

Si Danial tu la yang suka sangat kat minion ni
Semalam beli kat dia yang kedua besar
Kemain suke dia
Tido pun dengan minion
Tersusun minion tu kat tempat tido dia
Tapi lupa pulak nak snap gambo

10 comments:

  1. ooo ala.. cikda ni memang tak tahu pulak skang musim banana ni.. tapi ada la nampak.. hihii

    gasak la Ana.. janji danial suka.. kan..?? :)

    ReplyDelete
  2. mmg minion ni comey..
    kalu bli bnyak2 wak koleksi mmg suka ler bdk2..

    ReplyDelete
  3. Dah keluar ini pulak ye.. sekejap sibuk dgn angry bird dulu...

    ReplyDelete
  4. ala2 comeinyer... gini nyer comei bkn dak kecik je kak... kite yg tua ni pun suke

    ReplyDelete
  5. comey la..nk belikan sebijik utk Emir jugak la..hehehe ;)

    ReplyDelete
  6. Dapat yang besar camni bestnyer.. buat peluk tido..

    ReplyDelete
  7. Agaknya sebab tak de budak kecik tu yg okje kurang perigatin pasal bends gitu hehe

    ReplyDelete
  8. best la danial dapat minion...mesti mimpi bersama minion..heheh

    ReplyDelete
  9. bosarnye bijik mata.. haha.. terjojol..hihihi...

    ReplyDelete
  10. Nsb baik ank2 sy tak heran ngan.minion nuh kak...dorg meroyan ble nmpk.upin ipin jer..hahaha

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.