Story Mory Cik Lala

Tuesday, August 27, 2013

Menu menu menu



Penin pale hari hari pikir pasal menu
Pagi pikir menu anak anak nak bawa bekal pegi sekolah
Tengah hari pikir menu anak anak nak makan nak pegi sekolah
Petang pikir menu untuk makan malam pulak
Hari hari dok pikir benda yang sama
Ni belum hal hal yang lain lain lagi
Botak kepala do

Adakah korang pun pikir apa yang ai dok pikir
Adakah kita serupa

5 comments:

  1. Gambar lai Cheekang ke tu Kak ana..sedapnya..nway thanks ya sudi singgah Blog Santai..senang-senag datang lagi ya..

    ReplyDelete
  2. sejuk jer tekak tengok air tuu...

    ReplyDelete
  3. nk pikir menu utk dibeli pun pening kpala kan.. apa lagi utk dimasak..hihi..sabo jelah..

    ReplyDelete
  4. Sama jeklah IL kalau dah namanya ibu.......tu yg kekadang, weekdays pun terbabas makan luar tu....hehe

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.