Story Mory Cik Lala

Saturday, August 17, 2013

Purple







Pantang betui nampak kaler pepel ni
Kalau nampak je macam macam alasan nak beli
Tak tau minat kaler pepel ni sejak bila
Tau tau memang suka sangat kaler ni

Ada sekali tu
Nak beli beg
Pakai baju kaler pepel
Pilih beg pun kaler pepel gak
Sampai salesgirl kedai tu kata
Akak memang suka kaler pepel ye
Kaler pepel ni memang sesuai sangat dengan akak


Sesuai lah sangat (sambil dua dua tangan atas bahu)

18 comments:

  1. purple ni warna yang tengah2..
    tak terlalu girl
    dan tak terlalu ganas

    p/s: kalau dan minat semua yng kita nampak jadi cantik dan berkenan hahaha sampai tak sedar kesemua barang adalah purple haha

    ReplyDelete
  2. farah pn peminat color purple jugak.. ;)

    ReplyDelete
  3. Dulu tak minat sangat warna purple..sekarang hentam je warna apa asalkan ceria dan menarik..

    ReplyDelete
  4. I like pepel too
    Terasa gojes kann
    Hihi

    ReplyDelete
  5. I like pepel too
    Terasa gojes kann
    Hihi

    ReplyDelete
  6. sales girl kan klu amik pink pon agknya dia ckp padan ajer..hihihi...peminat purple ea :) salam kenal...mekaseh singgah blog yer :)

    ReplyDelete
  7. blog pun warna purple ni .. cantik.. sy pun suka jugak .. tp idaklah fanatik sgt...

    ReplyDelete
  8. Patut pun blog pun warna purple:)

    ReplyDelete
  9. purple memang warna berhantu.. ooooh patutlah blog diapun purple...

    ReplyDelete
  10. peminat purple mcm angah juga yer hehehe

    ReplyDelete
  11. wahh peminat purple rupanya akak ni.. tema raya deqla tahun ni purple tau kak..hihi.. tema kawen pun purple dulu... ;p

    ReplyDelete
  12. Nak buat cam nekan IL dah mata tu berkenan kat pepel hehe
    Yang cantik semua pepel le jawabnya

    ReplyDelete
  13. Hheee, pepel my peberet jugak.. tp klau kaler lain lebih mengancam, curang jugak..hehheee

    ReplyDelete
  14. sesuwaiii la sgt..ayat nak soh beli tu..huhu

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.