Story Mory Cik Lala

Saturday, August 17, 2013

Adik dan menan


Adik owh adik
Kenapa suka beli menan
Macam mana adik tak beli
Memang hobi adik
Memang hobi adik

(Versi lagu bangau oh bangau)

Asal jumpa menan je musti nak beli
Tak kira la murah ke mahal

6 comments:

  1. Budak2 biasa la kak..pantang jumpa menan.. selagi tak beli selagi tue la x nak berganjak.. terpaksa la turutkan jugak kemahuan depa kan..

    ReplyDelete
  2. Budak2x...klu tak amik mainan satu time keluar tak sah...sabar jela...huhu

    ReplyDelete
  3. amboiii byknye menan dia.. biasa la tu bebudak kak.. semua menan nmpk menarik..smuanya nak..

    ReplyDelete
  4. Tak pelah jugak masih kecik tu IL...Samalah mcm TLBD....menan tetap jadi keutamaan

    ReplyDelete
  5. Biasalah tu kak. Mcm anak saya juga. Tapi nasib bukan jenis guling2 atas lantai klo tak dapat menan.

    ReplyDelete
  6. "mama..nak mmbakkk..mbakkk"...(tembak2..pistol la tu..)

    "nanti babah balik soh babah beli ekkk..." (perghhh selamat duit mak nyaaa..hehhe)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.