Story Mory Cik Lala

Wednesday, August 21, 2013

Omelet set


Dah jamah baru teringat nak ambik gambo
Sila abaikan mknn yg dah tinggal separuh tu

Nampaknya pc saya ni tak mengizinkan saya berblog selamanya
Sampai sekarang still tak boleh buat entry dan nak komen
Sakit mata den berblog dengan talipon yang cinonet ni
Entry ngan gambo pun ketepi ketengah

17 comments:

  1. selamat hari raya Ana,
    maaf zahir batin..

    aii..makan omelet je ke..??

    ReplyDelete
  2. sesekali ubah selera.. dah puas makan rendang, ketupat, lemang.. ;)

    ReplyDelete
  3. deqla kalo dah mkn trs mkn je.. sbb mmg xkan ingt dah nak snap gmbo..hahaha.. nmpk sedap tu kak..

    ReplyDelete
  4. HEHEHEE . AMBOI . SEDAPNYE . MINTAK

    ReplyDelete
  5. Buat sendiri ke cik ana?
    Sedapnya...

    ReplyDelete
  6. Kadang macm itulah, ini baru jamah ok lagi. Kalau dah habis masuk perut baru ingat lagilah tak ada langsung:)

    ReplyDelete
  7. sis jgn benti blog....blog dari lappy kat umah plak...:-)

    ReplyDelete
  8. siannya moga problem cepat setel yer..jgnlah brenti berblog..
    pssttt..omelet tuh nampak sedap..:)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.