Story Mory Cik Lala

Wednesday, August 14, 2013

Balik kampung jugak



Orang balik kampung
Dia pun balik kampung jugak
Terpaksa la usung ke sana ke sini
Dah namanya pun baby kan
Kalau tinggal sape nak jaga pulak

18 comments:

  1. Alahai dia pun balik kg juga.okla tu kan? Sian dia kalau tak bawa sama, anak2 mesti rindu dan siapa nak bagi dia makan ..

    ReplyDelete
  2. yalah ksian plak tggl sorang2..dia pun nak raya jugak :D

    ReplyDelete
  3. wah dia pun balik kampung beraya jugak...he he he.... comel jer...

    ReplyDelete
  4. Comelll betul baby kak lala hehhehe betul jugak tuh xkan nk tinggal kt umah kan...tp sonok lah ada haiwan peliharaan time masa lapang leh main gan dia :)

    ReplyDelete
  5. comei la sugar glider akak.. deqla suka tgk menatang ni..tp takot nak bela.. bkn takot sbb geli..tp takot x reti nk bela nnti...hihi...

    ReplyDelete
  6. Selamat Hari Raya...
    Dulu adik aku pun ada pelihara binatang kecik camni...mana2 pegi pun terpaksa juga di usung sebab takde orang nak bagi makan...hehe

    ReplyDelete
  7. salam aidilfitri
    maaf zahir n batin

    ReplyDelete
  8. si comel ni mmg kene bawak kak, klu tak mesti tak tenteram nak balik kampung ;)

    ReplyDelete
  9. Apa ke benda namanya tu IL?....
    Dah katanya pun membela haruslah angkut sekali hehe

    ReplyDelete
  10. comel sokmo sugarglider nih....aiyooo....jelesla kat ibu....huhuwaaaa

    ReplyDelete
  11. Baby yang disayangi.. :)

    Yel;a kalau tinggal kang dok teringat plak, nk beraya pun tak senang kan :D

    ReplyDelete
  12. wah beraya n balik kg juga dia yer

    ReplyDelete
  13. Jauh berjalan tu.. :-) hehe..

    Salam aidilfitri...

    ReplyDelete
  14. Mistila ikot kann
    Kang yg kt kampong meroyan tingat baby

    ReplyDelete
  15. baby yang kena jaga lebih lagi...

    ReplyDelete
  16. ololo..comelnya..

    p/s: time p taiping ok je kak jalan..hiih

    ReplyDelete
  17. alolo omeinya.. kemain dia nak beraya jugak yer.. ;)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.